شبی باران ...


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید. به یک دانلود هم سر بزنید >> http://yek-dl.ir <<

نظرتون در مورد سایت چیه ؟

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان احساس سرد و آدرس mostafa151.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 17
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 873
بازدید کل : 40675
تعداد مطالب : 120
تعداد نظرات : 359
تعداد آنلاین : 1

آمار مطالب

:: کل مطالب : 120
:: کل نظرات : 359

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 2
:: باردید دیروز : 17
:: بازدید هفته : 2
:: بازدید ماه : 873
:: بازدید سال : 2358
:: بازدید کلی : 40675

RSS

Powered By
loxblog.Com

چقدر خوب است همیشه در زندگی کسی را داشته باشید که حتی موقع نبودنش هم باعث لبخندتان شود.. .

شبی باران ...
پنج شنبه 27 فروردين 1394 ساعت 5:47 | بازدید : 1126 | نوشته ‌شده به دست مدیر سایت | ( نظرات )

 

شبی باران،شبی آتش،شبی آیینه و سنگم...


شبی از زندگی سیرم،شبی با مرگ می جنگم...


تو آتش می شوی بر من احساس تنهاییم...


تو را با هر نفس می بویم اما باز دلتنگم...

 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
مهم نیس.. در تاریخ : 1394/2/10/4 - - گفته است :
⇦مـَـــــــــــــن ⇨
کَــــــســـیَــــــم ﮐـــــــــﻪ
☜ ﻭﻗﺘــــــــﯽ ﯾـﻪ نَــــــفَــــــــرو
☜ ﺩﻭﺳـــﺖ داشتـــه بــــاشَــم . . .
☜ ﻭﺍﺳــــــﻪ ﺑــقــیــــه
☜ ﻧﻤــــــــﺎﺯ "مِـــــــــــیِـّــــــتـــــ ـــ"
مــــــی خــــونَـــم
پاسخ:فدای تو بشم خخخخ

/weblog/file/img/m.jpg
مهم نیس.. در تاریخ : 1394/2/4/5 - - گفته است :
چقدر سخته که تو چشای کسی که تموم عشقتو ازت دزدیده ...
و به جای اون ، یه زخم همیشگی به قلبت هدیه داده... زل بزنی ...
و به جای اینکه لبریز از کینه و نفرت باشی ... حس کنی که هنوزم دوسش داری...
چقدر سخته سرتو باز به دیواری تکیه بدی که ... یه عمر زیر آوار وجودش تموم غرورت له شده باشه...
چقدر سخته که وقتی پشتش بهته ، دونه های اشک ، گونه هاتو خیس کنه...
ولی...
مجبور باشی بخندی ، که نفهمه هنوزم دوسش داری...
چقدر سخته که گل آرزو هاتو ، توی باغچه ی دیگری ببینی و ...
و هزار بار تو خودت بشکنی ... و آروم زیر لب بگی ...
گل من ، باغچه ی نو مبارک...

/weblog/file/img/m.jpg
مهسا در تاریخ : 1394/2/4/5 - - گفته است :
#چقدر #حرف هست و #من #فقط #سکوت میکنم
#آمدنت را #سکوت کردم.
#داشتنت را #سکوت کردم.
#رفتنت را #سکوت کردم.
#انتظار #بازگشتت را هم...
...#حالا #نوبت #توست...
#باید در #سکوت به #تماشا #بنشینی

/weblog/file/img/m.jpg
M A H S A در تاریخ : 1394/2/3/4 - - گفته است :
الڪے اـᓄـیـב وارش نڪن …
الڪے בلخوشش نڪن …
الڪے بهش نگو رωـیـבے زنگ بزن …
الڪے اـωــᓄـشو صـבا نڪن ڪـہ طرف بگـہ جونـᓄ …
الڪے هے نگو عشق ᓄـن، زنـבگے ᓄـن اون בارہ حرفاتو باور ᓄـیڪنـہ لعنتے …
وقتے ᓄـیرے בاغون ᓄـیشـہ
پاسخ:آنقدر مدارا کردم که دیگر عادتم شده وقتی خیلی نرم شدی همه تو را خم می کنند

/weblog/file/img/m.jpg
مهسا در تاریخ : 1394/2/3/4 - - گفته است :
کاش بدونے دوستت دارم*
بہ جز تو عشقے ندارم*
کاش بدونے بہ یاد تو*
چشمامو رو ھم میذارم*
کاش بدونے رویاے من*
ھمیشہ با تو بودنہ*
کاش بدونے کہ قلب من*
فقط واسہ تو میزنہ...
پاسخ:ﭘﻨﺠﺮﻩ ﻫﺎ ﺭﺍ ﺑﺎﺯ ﮐﻦ ﺗﺎ ﻋﺎﺷﻘﻢ ﺷﻮﯼ ! ﻫﻮﺍ ﭘﺮ ﺍﺯ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ ﻫﺎﯼ ﻣﻨﺴﺖ

/weblog/file/img/m.jpg
مهسا در تاریخ : 1394/2/2/3 - - گفته است :
خنـכـہ اـᓄ ᓄـیگیرכ

وقتے پـω از ᓄــכت ها بے خبرے

ᓄـیگویے כلـᓄ برایت تنگ اـωـت

یا ᓄـرا بـہ بازے گرفتـہ اے

یا ᓄـعنے وا ژـہ هایت را خوب نـᓄـیـכانے

כلتنگے ارزانے خوכت

هـᓄــہ صـכاے فریاـכـᓄ را شنیـכنـכ

توصـכاے ωـڪوتـᓄ را بشنو
پاسخ: برای آنان که مفهوم پرواز را نمی فهمند،هرچه بیشتر اوج بگیری کوچکتر می شوی.

/weblog/file/img/m.jpg
مهسا در تاریخ : 1394/1/29/6 - - گفته است :

↯↯وقتی وسط پی ام دادن ↯↯
❌ یهو غیبش میزنه❌
✔بدون یجا دیگه حضورشو اعلام کرده✔
➖ وقتی برگشتو سرد بود➖
➕شک نکن با طرف گرم گرفته➕
✌ توهمون لحظه اکه گفت وای عشقم ببخشید نتم قط شد

/weblog/file/img/m.jpg
مهسا در تاریخ : 1394/1/29/6 - - گفته است :


از من نرنــــــــــج…


نه مغــــــرورم نه بی احســـــاس…


فقط خســــته ام…


خســـــــــته از اعتــــــمادی بیــــجا!


برای هـــــــــمین قفــــــــــــلی محــــــــــــــکم بر دل زده ام!


پاسخ:دلم نه بهار میخواهد ... نه زمستان... تو که باشی... هم بهارم می شوی هم زمستان!!

/weblog/file/img/m.jpg
مهسا در تاریخ : 1394/1/29/6 - - گفته است :
آכم بعضـﮯ وقتا بایـכ بــﮧ خوכش یه سیلـﮯ بزنــﮧ و بگــﮧ:

احمق نمیخواכت

انقـכ خوכتو ڪوچیڪ نـڪטּ...!
پاسخ:اره والا زورکه نیست خخخخخخ

/weblog/file/img/m.jpg
مهسا در تاریخ : 1394/1/29/6 - - گفته است :
مـــــــــهـــــــــربانتر از من دیدی نشانــــــــم بده...

کــــــــســـــــــــــــی که...

بارهــــــــــــا بسوزانیش...

و باز هم با عشــــــــــــــــــق نگاهت کند!!!

پاسخ:اره بخاری خونمون خخخخخخخخ


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: